Pytania i odpowiedzi

Jak złożyć zamówienie?

Zamówienia przyjmujemy w postaci pisemnej (formularz na stronie, e-mail, faks). Nie zapomnij o podaniu wszystkich niezbędnych danych potrzebnych do kontaktu, wysyłki i wystawienia faktury.

Ceny i cenniki szczegółowe
  • Podane ceny nie zawierają podatku VAT.
    Dla produktów standardowych stawka wynosi 23%, natomiast dla produktów zgodnych z Dyrektywą IVD należy przyjąć stawkę 8%.
    Lista wyrobów IVD dostępna tutaj.
  • Niektóre z produktów posiadają kilka wariantów różniących się nie tylko parametrami, ale również ceną. W takim przypadku cena główna dotyczy najtańszego wariantu, natomiast ceny pozostałych wersji znajdują się w zakładce „CENNIK” widocznej przy opisie danego produktu. Zobacz na przykładzie dozownika DISPET EX II.
Dostępność produktów

Większość najpopularniejszych produktów posiadamy w podręcznym magazynie i często jesteśmy w stanie wysłać je już w dniu przyjęcia zamówienia.
W przypadku pozycji wymagających sprowadzenia od dostawcy – poinformujemy niezwłocznie o przewidywanym czasie oczekiwania. Zazwyczaj wynosi on od 2 do 4 tygodni.

Koszty wysyłki

Towar wysyłamy ubezpieczoną pocztą kurierską na adres wskazany w zamówieniu.
Koszty wysyłki:
– zamówienia o wartości poniżej 1 000,00 zł netto: 15,00 zł
– zamówienia o wartości powyżej 1 000,00 zł netto: wysyłka na nasz koszt

Sposoby płatności

Standardową formą rozliczenia dla firm lub klientów instytucjonalnych jest przelew w terminie 14 dni od wystawienia faktury.
W przypadku osób fizycznych może być wymagana przedpłata, pobranie lub płatność gotówką (odbiór osobisty).

Czy towar można odebrać osobiście?

Tak. Prosimy jednak o wcześniejszy kontakt celem potwierdzenia dostępności wybranych produktów, uzgodnienia terminu ich podjęcia oraz sposobu płatności.